Monday 31 October 2011

First Time

Salam semua..first of all, alhamdulilah finally sy dpt juga buat my own blog =) actually saya tak expert dgn blog..but this is my first trial to my own blog =) kalau ada kekurangan harap dimaafkan ye =) thanks too myluvly sister Khatijah tolong ajarkan nak edit2 blog ni =)  insyallah..akan saya upgrade lg blog saya yang tak seberapa ni....



okey..Nama saya Khairah binti hamirudin (full name)  korang boleh panggil keyra @ lebih mesra eira...selalunya yang panggil nama eira kebanyakkannya sedara mara yang rapat dengan saya =)  
umur saya pulak baru 19thn 4bulan (tahun 2011 okey)  =)
saya anak ke 7 dari 7org adik beradik...kiranya saya ni anak yang bongsu (dah semestinya manja) =)
saya ada 4org kakak & 2org abang =)
berbalik dari umur saya...walaupun saya masih muda tapi saya sudah pun bersuami =)  (gatalnya saya muda-muda sudah bersuami.ahaakksss)
nama suami saya Muhamad Sahiful bin Misron (full name) berumur 26tahun (tak ingat berapa bulan..boleh gitu..hehehe
saya baru sahaja mendirikan rumahtangga sekian tarikh 08/10/2011 (nikah)  09/10/2011 (bersanding)  baru je berapa minggu kitorang kahwin =)
..blog ni saya buat untuk saje2 nak penuhkan masa lapang yg tak berapa nak lapang sejak jadi isteri org ni hehe & kongsi cerita dekat sesiapa =)   hope u all suka eehhh eehhh =)     

blaaa blaaaa blaaaa blaaaaa    tak tahu dah nak tulis apa..nanti kalau ada masa saya bercerita lagi yeee..byeee u all..muaaaxxxxxhhh

No comments:

Post a Comment