Monday 31 October 2011

Perkenalan ANTARA AKU dan DIA

Gambar ini diambil semasa hari Raya Aidilfitri 2011 (kitorang belum khwin lagi masa ni)
Perkenalan ANTARA AKU dan DIA =)  first kitorang jumpa dekat JST connector sdn bhd...masa tu saya kerja dekat JST jadi QC operator,maklumlah masa tu baru je abis belajar belum keluar keputusan cari lah kerja untuk menambah duit poket..dalam seminggu saya keja c2 tiba-tiba kakak saya kata ada org minta no fon  saya..masa tu bnyak soalan yg ditanya..akhirnya bagi lah jugak...masa tu hubby saya kata dia nmpak sya dekat pintu masuk JST terus dia jatuh pandang tak tahu yg keberapa!! hehe..then selama 3hari dia cari tahu siapa geragan gadis bertudung hitam yg anggun menawan tuu eeecceehhh perasan lah pulak..hehe..dia dapat tahu siapa gadis itu daripada bos dia & bos saya..so berkenalan kitorang time tu..first date kat bowling angsana bersama kengkawan2 sekalian =)  dalam 2hari kitorang kawan tetiba hati tergerak bertanya adakah sesama kita sudah KEPUNYAAN ORANG!!!!!  rupa-rupanya dia ada kekasih, 4thun mereka bersama =(  sya pulak!!! pun ada kekasih jugak 2thun bersama =(  besokkan harinya tetiba masing2 nak putuskan hubungan dengan pasangan masing2 ( putus pun sbb psgan masing2 buat hal okeyyy)   so bercinta lah kitorang dengan tak amannya......dalam 2minggu kitorang kenal rupa2nya masing2 masih contact dgn psngan lama....pas 2 gaduh..blaa blaaa blaaaa (biasalah hidup bercinta,mmg macm ni)  hubby pun cakap i nak masuk MEMINANG u...whatttt????? gila apa..kita baru kenal okey..i tak kenal u & u pun tak kenal i..dia just ckp "tak pe kita akan kenal suatu hari nanti"  so dalam masa terdekat tu dia masuk meminang saya..tetapkan tarikh tunang tup tup tup bulan 11/07/2010 kitorang bertunang =)  bila je dah bertunang blaaa blaaa blaaaa blaaaaa kitorang khwin 08/10/2011...sekejapnya lah kan..kenal 2mggu dah msuk meminang, bertunang 1thun 2bulan dah khwin..
tapi masa bertunang tu bnyak sgat dugaannya..smpai tak terkata lah...org ke 3,4,5,10 semua ada...Alhamdulilah kitorang hadapi dugaan & rintangan sama2. sekarang ni saya bersyukur yg teramat sgat sebab kami disatukan =) Alhamdulilah~


okeyyy lahh ni jelah cerita Perkenalan ANtara AKU dan DIA...thankss yee kepada sesiapa yg sudi membaca certa yg entah apa2 ni.hehehe..byeee u alll..muaaaxxxxhhhh

1 comment: