Monday, 1 October 2012

Manusia vs Barbie Doll

zaman sekarng ni mcm2 trjadi..manusia mnyerupai barbie doll lah..pelik pelik je dengar..tapi mmg knyataan pun..sbb kluar surat khabar semlm (suamu yg ckplah, ira x tgok pun)

bnda ni dah lama ira tahu,tgok dkt internetlah..sbbira ni peminat setia cerita barbie version cartoon..ckp je tajuk cerita.ira tahu jlan cerita..cewaahh..tpi mmg betol..kadang2 sngup beli bnyak2, tgok je mgadap tv..en.hubby pun dah faham sgt..smpai dia kata "tgoklah crita cartoon tu,jgn smpai muka ank u mcm cartoon..asyik tgok cartoon aje" hahaha..adakah patut bgitu pulak dia ckp..

berbalik pada cerita...jom korang tngok gmbar manusia vs barbie doll ni

















kalau tengok betol2..menakutkan pun ad bila tgok muka diorg ni..mgkin sbb solekan diorg jadi mcm ni kot..bab body diorg tu x leh nk kata apalah..mmg macam anak patung barbie..ntah2 diorg buat pmbedahan kot..keh.keh.keh..memandai je aku ni kan..

No comments:

Post a Comment