Wednesday, 28 November 2012

Memuting

okey #babyadha dah start memuting..sbabnya #babyadha kuat sangat mnyusu..kalau terjaga   mesti nak menyusu x pun mengempeng..kadang2 x menyempat ira nak mandi n makan..terpekiklah dia..

yg sbrnya mak ira yg suruh bagi puting nye..kalau nak ikotkan ira x nak bgi, kalau ira ad x buat apa2, ira sangup bgi netek wlaupun adha dah kenyang smpai muntah..abis dah dia nk susu je.apa lg sumbatlah..haha

 
begini lah rupa adha memuting

kalau betol2 dia nak susu,mata adha akn bukak begini (yelah pelik,sdut2 x keluar hasil kan)

mulalah menangis tanggalkan puting nak susu betol..kah.kah
apa lgi angkut lah bagi netek


lepas je menetek,apa lagi tidolah

2 comments:

  1. haha...aah kn..kesian dia isap puting xde kua ape2....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa kesian betol dkt ini budak..abis kuat noo myusunye :) mama dia nak mandi n mkan pun mcm lipas kudung

      Delete